تویوتا هایلوکس

Pesarane Aftab

فرزندان تاریخ تقدیم می کنند.......

http://khodrobank.ir/Reviews/Toyota-Hilux_Invincible_2014_800x600_wallpaper_07.jpg

 

شاید به راحتی بتوان گفت که تویوتا هایلوکس یکی از بهترین پیکاپ‌های دنیا از زمان تولید این خودرو یعنی در 46 سال اخیر بوده است و فروش 15 میلیونی آن این موضوع را نیز تصدیق می‌کند.
اگرچه هایلوکس در مدل‌های DLX، DLX+، SR و SR+ عرضه شده اما در بسیاری از بازارها کامل‌ترین مدل آن یعنی SR+ بیش از 40 درصد فروش را دارد و این نشان دهنده رشد و علاقه بازار به چنین خودروهایی است. اما تویوتا به این نیز قانع نبوده و می‌خواهد مدل شکست ناپذیر (Invincible) را نیز به بازار عرضه کند. مدلی که به صورت Extra Cab و Double Cab روانه بازار می‌شود و هر کدام نیز می‌توانند به صورت نسخه Active و یا Sport باشند.
مدل Active دارای سپر کرومی در جلو، هواکش کرومی، چراغ مه‌شکن و نشان Invincible روی درب‌هاست. در حالیکه مدل Sport دارای امکاناتی مانند میله‌های کناری کرومی و رینگ‌های 17 اینچی است.
تویوتا هایلوکس شکست ناپذیر در 8 رنگ قابل سفارش و از نظر فنی دارای 4 نوع مختلف است. روی این خودرو می‌توان یک پیشرانه 2.5 لیتری نصب کرد که در این صورت تنها گیربکس دستی قابل سفارش است اما می‌توان آن را به صورت 2WD و یا 4WD تهیه کرد. همچنین پیشرانه 3 لیتری نیز قابل نصب است که علاوه بر دودیفرانسیل بودن، می‌توان روی آن گیربکس دستی و یا خودکار نصب شود.
تویوتا هایلوکس شکست ناپذیر در نیمه دوم سال 2013 میلادی به بازارهای اروپا عرضه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 12:25 ] [ محمد رضا خورشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه